Статті

Ми маємо справу з економікою, яка погіршується з кожним днем. По мірі погіршення економіки страждають люди, як це завжди було в капіталістичних системах. Не говорячи вже про економію, капіталізм залишив людей в заручниках ситуації, при якій усі навколо нас тепер працюють зі страхом «залишитись завтра голодним» і борються за виживання на повний шлунок. Це факт, що в такому положенні перебуває більшість людей, які живуть в сьогоднішній Туреччині.

Проблема окупації «Ізраїлем», з якою ми стикаємось в Палестині вже більше ста років, є проблемою, створеною англійцями, які розчленували Османську державу в рамках таємної угоди Сайкс-Піко в 1916 році1.

Очевидно, що рукотворні системи, створені такою безпорадною і потребуючою істотою, як людина, не роблять людство щасливим і недостатні для розвитку людини і суспільства. З цієї причини ці системи, які в даний час запроваджені у світі, не змогли комплексно вирішити проблеми і потреби суспільства і виявились недостатніми.

Аллах відправив Свого Посланця ﷺ з істинною релігією, щоб вона піднеслась над усіма іншими релігіями, підкріпивши її незаперечними доводами, щоб вивести людей із темряви до світла. Заклик Пророка ﷺ не обмежився тільки закликом до єдинобожжя, тому що він був не єдиним єдинобожником в Мецці.

Стислий екскурс по історії попередників

Арабське суспільство до приходу Ісламу і до прийняття ним Ісламу було звичайним, і більше того — занепадницьким суспільством, яке не мало ніякої ваги і впливу у світі. На нього ніхто не звертав серйозної уваги; поряд з іншими народами, араби жили в затишку Перської і Римської імперій. Їх суспільство було роздроблено і розділено на тисячі частин через існуючу асабію (клановість), і всередині нього домінувала кровна помста. Проте, з волі Господа світів, Аллах обрав із них нашого Пророка ﷺ, про появу якого передвіщали попередні пророки.

В поточному сторіччі і в кінці минулого сторіччя (XIX–XX) з’явились деякі тлумачення Корану, які містять небезпечні ідеї, що явно суперечать тому, що було викладено в Книзі Аллаха і Сунні Його Пророка ﷺ. Неможна вважати їх ісламськими тлумаченнями і довіряти їм, тому що вони містять зухвалість проти релігії Аллаха. Серед них — тлумачення Мухаммада Абдо, відоме під назвою «Тафсір аль-Манар», яке було складено його учнем Мухаммадом Рашидом Рідою, тлумачення Тантаві аль-Джаухарі, тлумачення Ахмада Мустафи аль-Марагі та інші.

В суботу, 10 лютого 2024 року, міністр іноземних справ Ірану Хусейн Амір Абдоллахіян здійняв візит до Лівану, де зустрівся з тимчасовим прем’єр-міністром країни Наджибом Мікаті, з ліванським колегою Абдаллахом Боу Хабібом, а також з лідерами ліванської партії Ірана (Хізбалла) Хасаном Насраллою і рухами ХАМАС та Ісламський Джихад. Потім наступного дня, 11 лютого 2024 року, він зустрівся з президентом Сирії Башаром Асадом, передавши йому запрошення від президента Ірана відвідати Тегеран. Абдоллахіян закликав сторони до стриманості, щоб не дати можливості Нетаньяху, який наполягає на ескалації, розширити зону конфлікту.

Безперечно, усе людство повинно відгукнутись на Іслам і слідувати йому до Кінця Світу. Ті, хто позитивно відповідає на це звернення, є «мусульманами» і несуть відповідальність за Іслам. Проте усі мусульмани по-різному вчаться і розуміють Іслам. Чим більше вони вивчають Іслам, тим краще розуміють його цінність і благословення, а чим більше розуміють, тим більше прагнуть до нього. В цьому сенсі в достатній мірі пояснюють це слова Всевишнього Аллаха:

Головне меню